A Webáruházban a vásárlás nincs regisztrációhoz kötve. Amennyiben először vásárol az Áruházban, a Megrendelőnek a megrendelés elküldéséhez vagy regisztrálnia kell magát, vagy pedig, ha nem kíván regisztrálni, a termék kiválasztását követően kell megadnia a megrendeléshez és annak teljesítéséhez szükséges adatokat. Amennyiben regisztrált vásárló, úgy felhasználóneve és jelszava megadásával kell bejelentkeznie.
- Amikor a Megrendelő a termék alatt lévő Kosárba gombra kattint, a Termék a kosárba kerül (ezt megerősíti egy felugró ablak is).
- A Megrendelő tovább folytathatja a vásárlást, vagy a weboldal jobb felső sarkában lévő kosárra kattintva megjelenítheti a Kosár tartalmát.
- A kosárra kattintva megjelenik a Kosár oldal, itt a megrendelni kívánt termék neve mellett módosíthatja a rendelni kívánt mennyiséget, illetve a termék ára mellett lévő piros „x„-re kattintva törölheti azt a kosárból.
- A termék mennyiségének módosításakor az ár alatt található Újraszámolás gombra kattintva aktualizálódik a módosult mennyiségnek megfelelő ár. A Megrendelőnek ezen az oldalon lehetősége van a vásárlást folytatni a bal alsó sarokban lévő szürke színű Vásárlás folytatása gombra kattintva.
- Amennyiben nem kívánja folytatni a vásárlást, hanem fizetni szeretne, kiválasztja a megfelelő szállítási ÉS fizetési módot és a Tovább gombra kattintva továbbjut a Rendelés oldalra, ahol lehetősége van a Személyes adatait, Szállítási címet, Cégadatokat megadni (vagy módosítani), illetve a Szállítással kapcsolatos megjegyzést írni.
- A Tovább gombra kattintva a Megrendelés adatai oldalra jut, ahol áttekinteti a megrendelését. Itt a képernyő alján be kell pipálnia az Elfogadom a felhasználási és üzleti feltételeket mezőt, majd rákattintva a Megrendelés elküldése gombra a megrendelése továbbításra kerül a Szolgáltató felé.
A megrendelést követően a Szolgáltató pár percen belül küld egy visszaigazoló emailt a Megrendelő felé. Amennyiben nem érkezett meg az email, kérjük, nézze meg a SPAM mappájában is! Ha a SPAM mappában találta meg, kérjük, jelölje meg "nem SPAM"-ként. Amennyiben a SPAM mappában sem találta meg a visszaigazoló emailt, kérjük, írjon nekünk emailt, vagy hívja Ügyfélszolgálatunkat.
Ha a fizetési módnál "utánvétet" választott, nincs további teendője, csak át kell majd vennie a futártól a rendelést és a futárnak kifizetni a rendelés ellenértékét.
Amennyiben "előreutalást" választott, küldeni fogunk Önnek egy email-t, amelyben megírjuk a bankszámlaszámot, amire elutalhatja az összeget. Minél előbb elutalja az ellenértéket, annál hamarabb tudjuk kiszállítani a rendelését.
Ha elakadt, hívja Ügyfélszolgálatunkat!
Köszönjük megrendelését!
A megrendelés módosítása, törlése:
A megrendelés jóváhagyása után a megrendelés módosítására, törlésére elektronikus úton nincs lehetőség. A Megrendelő a megrendelés törlését vagy módosítását az Ügyfélszolgálat e-mail címén, illetve telefonszámán kérheti. A megrendelés módosítása, törlése csak a megrendelés elküldése (postán, futárral) előtt lehetséges.