A rendelés leadásához regisztrálnom kell?
Nem, a rendeléshez nem szükséges regisztrálnia, de a rendelés végén természetesen meg kell adnia a nevét, email-címét, telefonszámát és a szállítási címet annak érdekében, hogy ki tudjuk Önnek szállítani a megrendelését.
Hol kérhetek segítséget, ha elakadok?
Ügyfélszolgálatunkon, munkanapokon 10h-tól 16h-ig, a 30/841-9779-es telefonszámon (nem emeltdíjas), vagy a info@pinkbagoly.hu email-címen.
Miért érdemes hírlevélre regisztrálnom?
Mert elsőkézből, azonnal értesülhet legújabb akcióinkról, legújabb termékeinkről illetve részt vehet nyereményjátékainkon, ahol értékes nyereményeket sorsolunk ki.
A weboldalon lévő termékek azonnal átvehetők?
A megrendelt termékeket a lehető legrövidebb időn belül küldjük el Önnek, de a rendelés feldolgozásához és kiszállításához átlagosan 3-5 munkanapra van szükségünk. (Amennyiben valamilyen oknál fogva ennél több időre van szükségünk, Ügyfélszolgálatunk értesíteni fogja.)
Mennyi idő múlva kapom meg a csomagomat?
A rendelés feldolgozásához és kiszállításához átlagosan 3-5 munkanapra van szükségünk. Amennyiben valami oknál fogva ennél több időre van szükségünk, Ügyfélszolgálatunk értesíteni fogja.
Mennyibe kerül a szállítás?
Attól függ, hogy előreutalást, vagy utánvétes fizetési módot választ.
Ha előreutalást, akkor a házhoz szállítás futárral (MPL)
0-10 kg: 1990 Ft
10-20 kg: 2990 Ft
20-40 kg: 5990 Ft
PostaPontra, Postán maradóra, Posta automatába: 990 Ft.
Utánvételi díj: + 275 Ft
20 ezer forint felett a kiszállítás ingyenes.
Külföldre történő szállításról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Az árak az áfát tartalmazzák?
A feltüntetett árak bruttó árak.
(megjegyzés cégeknek: cégünk vállalkozások számára nem állíthat ki számlát)
Vállalkozások számára is állítanak ki számlát?
Cégünk jelenleg csak magánszemélyeket szolgál ki, illetve csak magánszemélyek számára állít ki számlát. (2022. évi XIII. törvény [kata])
Tudnak adni áfá-s számlát?
Számlát minden rendeléskor kiállítunk, de áfá-t nem számítunk fel és nem is tüntetünk fel külön a számlán, mivel vállalkozásunk nem áfa-körös rendszerben működik.
Hogyan érvényesíthetem az ajándék pontjaimat?
A regisztrált vásárlók a vásárlásaik során minden 100 Ft után 1 pontot kapnak melyet a következő vásárláskor 1pont=1Ft értékben beválthatnak, levásárolhatnak. Beváltáskor a gyűjtött pontok a vásárlás szállítással terhelt végösszegét csökkentik. A pontok gyűjtéséhez regisztráció szükséges.
A regisztrált vásárlók a felhasználói felületre belépve tekinthetik meg a pontjaik számát.
Vásárlásnál, ha be szeretnénk váltani a pontjainkat, a vásárlás befejezésekor, miután kiválasztottuk a szállítás módját, van lehetőségünk erre. Egy kis csúszka segítségével beállíthatjuk, hogy mennyi pontot szeretnénk beváltani.
Pl. egy regisztrált vásárló 5000 Ft értékben vásárol, ezért 50 pont kerül a pontegyenlegére. A következő vásárláskor 3000 Ft értékben vásárol, majd a kosár összegzésénél kiválasztja, hogy mennyi pontot szeretne beváltani. Amennyiben az összes pontot kijelöli, a 3000 Ft helyett a fizetendő összeg 2950 Ft lesz.
A gyűjtött pontok időkorlát nélkül felhasználhatók, nem kerülnek törlésre.
Hogyan keressek terméket?
A webáruházban végrehajthat gyorskeresést. A bal oldalon a termékkategóriák fölött van egy keresőmező, ide írja be a keresni kívánt termék nevét. Amennyiben nem találta meg, vagy még nem tudja pontosan, mit keres, a keresőmező alatt lévő kategóriák között böngészhet, keresgélhet.
Szállítanak külföldre?
Igen, külön kérés esetén tudunk szállítani külföldre, de a postaköltség külön megállapodás részét képezi. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal email-en vagy telefonon, és mi árajánlatot adunk a külföldre történő postázás áráról.
Visszaküldhetem a terméket?
Ha a Megrendelő elállási jogával élni kíván, ezt megteheti a kitöltött Elállási nyilatkozat visszaküldésével, illetve Email-ben jelezheti a szándékát. A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát (vagy Email-ben jelzi az elállási szándékát) az Eladó részére. A nyilatkozat letölthető itt: Elállási nyilatkozat
Az Eladó a nyilatkozat kézhezvételekor visszajelzést küld a Megrendelő felé.
A határidő szempontjából az Eladó érvényes határidőnek tekinti:
-
Írásban történő elállás esetén a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak. Írásban történő elállás esetén elegendő az erre irányuló nyilatkozatatot elküldeni az Eladó részére.
-
Postai feladáskor a postára adás dátumát veszi figyelembe az Eladó a határidő számításához. Csak az ajánlott levélként feladott postai kézbesítés vehető figyelembe, ahol hitelt érdemlően bizonyítható a feladás dátuma.
-
Email küldésekor a nyilatkozat feladási idejét veszi figyelembe az Eladó a határidő számításához
A Megrendelő elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
Amennyiben a Megrendelő 14 napon belül eláll a szerződéstől, az Eladó haladéktalanul, de legkésöbb 14 napon belül visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, beleértve a kiszállítási költséget is.
Az Eladó követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
A termék az Eladóhoz való visszajuttatásának költsége a Megrendelőt terheli. Ezen kívül a Megrendelőt más költség nem terheli.
Amennyiben a Megrendelő nem a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget az Eladó nem köteles megtéríteni.
Az Eladó a visszatérítést a Megrendelő által használt fizetési módon téríti vissza, amennyiben a Megrendelő ezt másként nem kéri. A visszatérítési mód alkalmazásából a Megrendelőt többletköltség nem terhelheti.
Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, illetve amíg a Megrendelő nem igazolja hitelt érdemlően, hogy a terméket feladta az Eladó részére határidőn belül.