Weboldalunk használatával Ön hozzájárul a cookie-k használatához felhasználói élményének növelése érdekében. Ezek módosíthatók böngészője beállításaiban.

Kapcsolat

Pinkbagoly Ajándék Webáruház
Telefonszám: +36-30-841-9779
info@pinkbagoly.hu
Ügyfélszolgálat: munkanapokon 10h-tól 16h-ig

Hírek

arr3Covid hírek!Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy cégünk minden járványvédelmi előírást továbbra is betart és... arr3Santoro Gorjuss Melodies kollekció a Pinkbagoly Webáruháznál!Már elérhető a Pinkbagoly Webáruházban! Böngéssz a linken! Santoro Gorjuss Melodies ... arr3Piros színű karácsonyi postaládaÚj karácsonyi dekoráció a webáruházban! Piros színű karácsonyi postaláda. A képre kattintva... arr3Szilikon tokok autókulcshozAkivel előfordult már, hogy véletlenül összetörte az autója távirányítós kulcsát, az tudja, hogy nem... arr3Karácsonyi ötletek - Karácsonyi lábtörlőkItt az ideje elkezdeni a lakás karácsonyi díszítését! Ehhez adunk Neked tippeket és ötleteket... arr3Karácsonyi ötletek - Cuki skandináv Tomte manókItt az ideje elkezdeni a lakás karácsonyi díszítését! Ehhez adunk Neked tippeket és ötleteket... arr3Állatos és egyéb perselyek a webáruházban!Kézműves és egyéb malacperselyek, konzerv perselyek, földgömb alakú perselyek és sok más egyéb... arr3COVID-19 tájékoztatás!Értesítjük kedves Vásárlóinkat, hogy webáruházunkban a kiszolgálás zavartalanul folytatódik! Várjuk... arr3Közeledik az Anyák-napja! Lepd meg Édesanyádat vagy Nagymamádat egy kedves ajándékkal!Most a legbiztonságosabb, ha online rendelsz Nekik ajándékot – válogass kedvedre Anyák-napi... arr3AZ EMBEREK ELFOGADTÁK A KÉZBESÍTÉS ÚJ ELJÁRÁSI RENDJÉT - MTIAz emberek elfogadták a postai kézbesítés új eljárási rendjét és a postai várakozást - mondta... arr3ÉRINTÉSMENTES KÜLDEMÉNYKÉZBESÍTÉST VEZET BE A MAGYAR POSTAÉrintkezés nélküli kézbesítési módot alkalmaz április 6-tól a személyes átvételt igénylő postai... arr3Valentin-nap!Közeledik a Valentin-nap!Nézz körül áruházunkban a Valentin-nap menüben, hogy megtaláld kedvesednek... arr3Esküvői ajándékok, kiegészítőkÚjra elérhetők a webáruházban a különböző esküvői ajándékok (fotóalbumok...stb.), kiegészítők... arr3Új üzleti feliratos táblaképekÜzletbe való feliratok, antikolt stílusban fa táblára nyomtatva. Ide kattintva megnézheted a teljes... arr3Santoro Fiesta téglalap tolltartók!Nézzétek csak, milyen szép, új tolltartók kerültek fel a webáruházba! A Santoro angol cég Fiesta... arr3Szereted a kávét?Szereted a kávét? Melyik a kedvenced? Espresszó, Latte, Cappuccino? Vedd körül magad kávés... arr3Új, mintás fémtálcák!Megérkeztek a Pinkbagoly-hoz a különböző mintájú retró, vintage fémtálcák. Egy reggeli kávéhoz vagy... arr3Új Santoro Fiesta kollekció!Megjelentek az új Fiesta kollekció termékei a Pinkbagolynál. Új Cobwebs, My Gift To You, The... arr3Fa modellek!Új fából készült veterán autó és repülőgép modellek. Igényesen kidolgozott fa modellek akár díszként... arr3Új Santoro Gorjuss kollekció!Megérkeztek az új Santoro Gorjuss termékek áruházunkba. Válogass az új kollekció Bee-Loved (Just... arr3Catalina Estrada kollekció!Megérkezett a Pinkbagoly Webáruházba a szédítően elegáns és nőies Catalina Estrada kollekció! Nézd... arr3Gyűjtsön pontokat vásárlásaival!A regisztrált vásárlók a vásárlásaik során minden 100 Ft után 1 pontot kapnak melyet a következő... arr3Új faliórák! Új fából készült, Shabby Chic stílusú, hangtalan működésű faliórák kerültek fel a webáruházba:... arr3Táblaképek gyerekeknek! Örömmel jelentjük be, hogy egy újabb termékcsoporttal bővült a kínálatunk: a színes, állatos...

Szavazás

Mi a véleménye az új honlapról?

Nagyon tetszik 67% Egész jó 14% Nem túlságosan tetszik 11% Egyáltalán nem tetszik 8%

Gy.I.K.
Gyakran Ismételt Kérdések - GY.I.K

 

A rendelés leadásához regisztrálnom kell?

Nem, a rendeléshez nem szükséges regisztrálnia, de a rendelés végén természetesen meg kell adnia a nevét, email-címét, telefonszámát és a szállítási címet annak érdekében, hogy ki tudjuk Önnek szállítani a megrendelését.

Hol kérhetek segítséget, ha elakadok?

Ügyfélszolgálatunkon, munkanapokon 10h-tól 16h-ig, a 30/841-9779-es telefonszámon (nem emeltdíjas), vagy a info@pinkbagoly.hu email-címen.

Miért érdemes hírlevélre regisztrálnom?

Mert elsőkézből, azonnal értesülhet legújabb akcióinkról, legújabb termékeinkről illetve részt vehet nyereményjátékainkon, ahol értékes nyereményeket sorsolunk ki.

A weboldalon lévő termékek azonnal átvehetők?

A megrendelt termékeket a lehető legrövidebb időn belül küldjük el Önnek, de a rendelés feldolgozásához és kiszállításához átlagosan 3-5 munkanapra van szükségünk. (Amennyiben valamilyen oknál fogva ennél több időre van szükségünk, Ügyfélszolgálatunk értesíteni fogja.)

Mennyi idő múlva kapom meg a csomagomat?

A rendelés feldolgozásához és kiszállításához átlagosan 3-5 munkanapra van szükségünk. Amennyiben valami oknál fogva ennél több időre van szükségünk, Ügyfélszolgálatunk értesíteni fogja.

Mennyibe kerül a szállítás?

Attól függ, hogy előreutalást, vagy utánvétes fizetési módot választ.

Ha előreutalást, akkor a házhoz szállítás futárral (MPL) 1290 Ft, PostaPontra, Postán maradóra, Posta automatába 1090 Ft.

Utánvétel esetén a házhoz szállítás 1290 Ft + 290 Ft, PostaPontra, Postán maradóra, Posta automatába a szállítás 1090 Ft + 290 Ft.

20 ezer forint felett a kiszállítás ingyenes.

Külföldre történő szállításról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Az árak az áfát tartalmazzák?

A feltüntetett árak bruttó árak.

(megjegyzés cégeknek: cégünk nem áfa-körös)

Tudnak adni áfá-s számlát?

Számlát minden rendeléskor kiállítunk, de áfá-t nem számítunk fel és nem is tüntetünk fel külön a számlán, mivel vállalkozásunk nem áfa-körös rendszerben működik.

Hogyan érvényesíthetem az ajándék pontjaimat?

A regisztrált vásárlók a vásárlásaik során minden 100 Ft után 1 pontot kapnak melyet a következő vásárláskor 1pont=1Ft értékben beválthatnak, levásárolhatnak. Beváltáskor a gyűjtött pontok a vásárlás szállítással terhelt végösszegét csökkentik. A pontok gyűjtéséhez regisztráció szükséges.

 

A regisztrált vásárlók a felhasználói felületre belépve tekinthetik meg a pontjaik számát.

 

Vásárlásnál, ha be szeretnénk váltani a pontjainkat, a vásárlás befejezésekor, miután kiválasztottuk a szállítás módját, van lehetőségünk erre. Egy kis csúszka segítségével beállíthatjuk, hogy mennyi pontot szeretnénk beváltani.

Pl. egy regisztrált vásárló 5000 Ft értékben vásárol, ezért 50 pont kerül a pontegyenlegére. A következő vásárláskor 3000 Ft értékben vásárol, majd a kosár összegzésénél kiválasztja, hogy mennyi pontot szeretne beváltani. Amennyiben az összes pontot kijelöli, a 3000 Ft helyett a fizetendő összeg 2950 Ft lesz.

A gyűjtött pontok időkorlát nélkül felhasználhatók, nem kerülnek törlésre.

Hogyan keressek terméket?

A webáruházban végrehajthat gyorskeresést. A bal oldalon a termékkategóriák fölött van egy keresőmező, ide írja be a keresni kívánt termék nevét. Amennyiben nem találta meg, vagy még nem tudja pontosan, mit keres, a keresőmező alatt lévő kategóriák között böngészhet, keresgélhet.

Szállítanak külföldre?

Igen, külön kérés esetén tudunk szállítani külföldre, de a postaköltség külön megállapodás részét képezi. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal email-en vagy telefonon, és mi árajánlatot adunk a külföldre történő postázás áráról.

 

Visszaküldhetem a terméket?

Ha a Megrendelő elállási jogával élni kíván, ezt megteheti a kitöltött Elállási nyilatkozat visszaküldésével, illetve Email-ben jelezheti a szándékát. A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát (vagy Email-ben jelzi az elállási szándékát) az Eladó részére. A nyilatkozat letölthető itt: Elállási nyilatkozat

Az Eladó a nyilatkozat kézhezvételekor visszajelzést küld a Megrendelő felé.

A határidő szempontjából az Eladó érvényes határidőnek tekinti:

  • Írásban történő elállás esetén a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak. Írásban történő elállás esetén elegendő az erre irányuló nyilatkozatatot elküldeni az Eladó részére.

  • Postai feladáskor a postára adás dátumát veszi figyelembe az Eladó a határidő számításához. Csak az ajánlott levélként feladott postai kézbesítés vehető figyelembe, ahol hitelt érdemlően bizonyítható a feladás dátuma.

  • Email küldésekor a nyilatkozat feladási idejét veszi figyelembe az Eladó a határidő számításához

 

A Megrendelő elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

Amennyiben a Megrendelő 14 napon belül eláll a szerződéstől, az Eladó haladéktalanul, de legkésöbb 14 napon belül visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, beleértve a kiszállítási költséget is.

Az Eladó követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

A termék az Eladóhoz való visszajuttatásának költsége a Megrendelőt terheli. Ezen kívül a Megrendelőt más költség nem terheli.

Amennyiben a Megrendelő nem a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget az Eladó nem köteles megtéríteni.

Az Eladó a visszatérítést a Megrendelő által használt fizetési módon téríti vissza, amennyiben a Megrendelő ezt másként nem kéri. A visszatérítési mód alkalmazásából a Megrendelőt többletköltség nem terhelheti.

Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, illetve amíg a Megrendelő nem igazolja hitelt érdemlően, hogy a terméket feladta az Eladó részére határidőn belül.


NTUwOGE